כתבת תדמית

כתבות תדמית הפכו בשנים האחרונות לכלי מקובל ונפוץ לקידום מוצר, שירות או עסק והיישום שלהן רק הולך ומשתכלל עם התרחבות השימוש של האדם הממוצע בסמארטפונים וטאבלטים לצרכים היומיים הבסיסיים ביותר.

כתבת תדמית, בניגוד לסרט תדמית, מבליטה יותר את הסיפור האישי מאחורי המוצר תוך הסוואה של הפן השיווקי. המטרה היא לעורר בצופה סימפטיה לאדם הממשי שמאחורי המוצר – המפתח, הבעלים או מספק השירות – ותוך כך לעודד אותו לפתח אהדה למוצר או לשירות הניתן על ידו. סיפור אישי מעורר השראה המשולב באופן נכון בכתבת התדמית יכול לעורר בצופה, הוא הלקוח הפוטנציאלי, רגשות כנים וחיוביים יותר כלפי המוצר מאשר פרסומת או תשדיר.

אחד היתרונות הבולטים של כתבת תדמית נעוץ בעובדה שהפן השיווקי מוסווה, כך שלעתים קרובות הצופה לא מרגיש שמנסים למכור לו משהו, אלא שהוא נחשף לסיפור אישי מעורר השראה.

כתבת תדמית מתאימה לעסקים חדשים, אך גם ובעיקר לעסקים ותיקים המעוניינים לעורר עניין מחודש במוצר או בשירות שהם מציעים. כשמוצר נמצא בשוק זמן רב, והקהל כבר מכיר אותו ורגיל אליו, חשיפה של "האדם מאחורי" המוצר בעזרת כתבת תדמית מקצועית והפצה נכונה יכולה להנגיש מחדש את המוצר ולהזניק את המכירות.

את כתבת התדמית ניתן לפרסם באתר הבית ובפייסבוק שלכם, ניתן לשלב אותה בניוזלטר וכמובן – באתרים רלוונטיים שונים.

חברת אייקון, המתמחה בהפקת כתבות תדמית לעסקים, לפרטיים, לעמותות ועוד מציעה ללקוחותיה שירות ייחודי של הפקת כתבות תדמית, תוך התייחסות נקודתית אל צרכיו של העסק ואל קהל היעד הספציפי.
אנו פועלים בתחום למעלה מ – 15 שנה, ושמים דגש רב מאד על יצירתיות, איכות ברמה הגבוהה ביותר ומקצוענות ללא פשרות.