סרט תדמית – מה לעשות עם סרט תדמית

הפקה של סרט תדמית הוא אחד הכלים השיווקיים החשובים ביותר של כל עסק. זהו הכלי שיכול להבליט אותו ביחס למתחרים שבוודאי קיימים, למתג אותו באופן חיובי ולהניע את הקהל לפעולה הרצויה. ואכן, גם השקעתם מאמצים וכסף בהפקה של סרט תדמית שאתם בטוחים שממלא את כל הדגשים האלה – ואפילו יותר מכך.

בנקודת הזמן הנוכחית, עולה אצלכם בוודאי שאלה נוספת, חשובה לא פחות – מה עושים עם סרט התדמית? כיצד ואיך מפיצים אותו? החדשות הטובות הן שיש עבורכם לא מעט אפשרויות.

מגוון רחב של פלטפורמות

כל סרט תדמית מופק על מנת להיחשף בפני כמה שיותר אנשים, כך שפעילות במגוון פלטפורמות היא בגדר חובה. באופן לא מפתיע, עיקר האפשרויות נוגעות לעידן הטכנולוגי בו אנו חיים: סרט התדמית רצוי שיופיע באתר האינטרנט של העסק, בעמוד הפייסבוק העסקי שלו וחשוב מאד שגם ביוטיוב, אתר שיתוף הסרטונים המוביל בעולם. בנוסף, גם את הדואר האלקטרוני לא ניתן להוציא מהמשוואה – את הקישור לסרטון ניתן לשלוח לכל אדם שמעוניין לדעת כמה שיותר על העסק, כמו גם לצרף לניוזלטרים שבוודאי מופקים לקהל יעד מוגדר.

לצד האפשרויות ה"דיגיטליות", ניתן גם להציג את הסרט בדרכים מסורתיות יותר, למשל, כאשר לקוחות פוטנציאליים מגיעים למשרד לפגישת היכרות או במטרה לשכנע משקיעים להשקיע את כספם דווקא בעסק הספציפי הזה. את הסרט ניתן להקרין באירוע שעורך העסק (ערב השקה, לדוגמא), מה שנחשב לאופציה שימושית מאד.

הערה חשובה שצריך לזכור – סרט תדמית הוא אחד מכרטיסי הביקור החשובים ביותר של העסק, כאשר כל שנייה שבו עשוייה להיות שווה הרבה יותר מאלף מילים. במצב הדברים הזה, עוד לפני שמתחילים במלאכה החיונית של הפצת הסרטון ברבים, צריך לוודא שהוא עומד בדרגות האיכות הגבוהות ביותר ומבטא את החזון של אנשי העסק.

פונים למומחים

אייקון מזמינה אתכם להנות מפתרונות שיווקיים בהתאמה אישית, המשלבים בין יצירתיות לאיכות.
אנו מתמחים בהפקת סרטים, סרטי תדמית והפקת פרסומות לעסקים ולפרטיים, המשודרים ביוטיוב ובאמצעי תקשורת נוספים.
אייקון ביססה את מעמדה לאורך השנים בזכות מבחר הפרויקטים שבהם לקחה חלק זה למעלה מ – 15 שנה..
חברת אייקון מציעה לכם שירותים מגוונים, שיעזרו לכם לקדם ולחשוף את העסק שלכם לכמה שיותר לקוחות וכן למשוך גם משקיעים פוטנציאליים.
החברה נעזרת בטכנולוגיות החדישות והמתקדמות ביותר בתחום הפקת הסרטים כדי לייצר מוצר מוגמר איכותי ואטרקטיבי מאד.
דגש רב על יצירתיות, על חדשנות ועל רגש – כל זאת, כדי לקלוע ולהגיע אל הקהל הצופה ולהצליח להניע אותו לפעולה!